13.01.2015

Prolog


Pewnie wiesz lub nie, co oznacza samotność. Co to znaczy cierpieć przez ludzi, którzy kiedyś byli dla ciebie najważniejsi. Brak wsparcia u rodziców, nauczycieli. 

Ja wiem...

Wiem doskonale, jak czują się osoby, które stają się pośmiewiskiem szkolnym przez jeden błąd, popełniony nie do końca świadomie, wiem jak to jest stracić najważniejsze dla nas osoby i wiem co to problemy. 

Mam 17 lat i jestem uzależniona od alkoholu.

Alkoholiczka?

Być może, 
ale ja mam do tego wystarczający powód, którym nie dzielę się z nikim, Nie ufam ludziom i chyba nie chcę tego zmieniać. 

_________________________________________________________________

Mam już za sobą prolog. Jeśli wam się podoba, możecie dodać się do obserwatorów lub zapisać w zakładce 'informowani'. 

2 komentarze:

  1. Cóóóż.
    Zapowiada się niesamowicie. Alkoholiczka? Problemy w szkole? Czyżby 'życie'?
    Szablon jeśt śliczny, już czekam na nn!
    Pozdrawiam, Am.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, prolog nieźle mnie zaciekawił. Czekam na dalsze rozdziały, nie mogę się doczekać na dalsze losy tego opowiadania xx

    rozmowy-gwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń